Архив в PDF формате
Дата публикации статьи в журнале: 2020/09/09
Название журнала: Восточно Европейский Научный Журнал, Выпуск:
60, Том: 1,
Страницы в выпуске: 8-14
Автор: Соловей Олесь Васильович
, Національна академія образотворчого мистецтва та архітектури , Доцент
https://orcid.org/orcid-search/search?searchQuery=0000-0001-7132-908X
, Національна академія образотворчого мистецтва та архітектури , Доцент
https://orcid.org/orcid-search/search?searchQuery=0000-0001-7132-908X
Анотация: В роботі розглянуто специфічні особливості живопису Миколи Стороженка періоду 1965– 2010-х років в контексті еволюції власного стилю митця, проаналізовано стилістику та формальнокомпозиційні вирішення окремих, найбільш показових живописних творів зазначеного періоду. За допомогою методу композиційно-конструктивного аналізу виявлено взаємозв’язки, що утворюються між елементами пластичного простору розглянутих живописних творів в процесі внутрішньо-образної взаємодії, відстежено найбільш активні асоціативно-змістові паралелі.
В статті окреслено й досліджено розвиток живописної манери художника та визначено специфіку формально-пластичних засобів на конкретних прикладах реалізації авторських візій митця. Прослідковано розвиток стилевих тенденцій живопису Миколи Стороженка – від «суворого стилю», через авангардні ремінісценції до виходу на рівень метафізичності формально-пластичних вирішень.
Ключевые слова:
живопис Миколи Стороженка
пластично-образна мова
тилістика
суворий стиль
метафізика формального вирішення
Данные для цитирования:
Соловей Олесь Васильович ,
.
ПЛАСТИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ СТАНКОВОГО ЖИВОПИСУ МИКОЛИ СТОРОЖЕНКА: ВІД «СУВОРОГО СТИЛЮ» ДО МЕТАФІЗИКИ КАРТИННОЇ ПЛОЩИНИ (8-14). Восточно Европейский Научный Журнал. Искусствоведение. 2020/09/09;
60(1):8-14.