Архив в PDF формате
Дата публикации статьи в журнале: 2020/02/17
Название журнала: Восточно Европейский Научный Журнал, Выпуск:
53, Том: 9,
Страницы в выпуске: 17-21
Автор: Ревенко Н.В.
, Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського , кандидат мистецтвознавства
, Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського , кандидат мистецтвознавства
Анотация: У статті простежено та виявлено засоби трансформації образу фортепіано в творчості українських композиторів першої третини ХХ століття. Зазначено, що художні ідеї М. Лисенка в розумінні образу інструмента знайшли подальший розвиток і втілення в творчості вітчизняних композиторів названого періоду. Акцентовано на традиційно-романтичному баченні природи інструменту у фортепіанних творах Я. Степового, Л. Ревуцького, В. Косенка. Досліджено, що у фортепіанних мініатюрах Л. Ревуцького відбувалося семантичне розширення, романтизація та психологізація образу фортепіано. Імпресіоністичне трактування інструменту із розширенням гармонійно-тембрової палітри простежено в творчості М. Колеси. Наголошено на збагаченні фортепіанної музики експресивно-психологічним стилем з пошуками у тембрально-регістровій сферах на прикладі фортепіанних творів Б. Лятошинського
Ключевые слова:
творчість українських композиторів
образ фортепіано
, звукова палітра інструменту
Данные для цитирования:
Ревенко Н.В. ,
.
ТРАНСФОРМАЦІЯ ОБРАЗУ ФОРТЕПІАНО В ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ СТОЛІТТЯ (17-21). Восточно Европейский Научный Журнал. Искусствоведение. 2020/02/17;
53(9):17-21.